måndag 21 november 2011

Vinst!


Jag har vunnit en bakbok! Jag som aldrig vinner något (jag har tur i kärlek istället). Men nu sitter jag här med min vinst och bläddrar och myser. Uppsala Nya Tidning har en riktigt bra inredningsblogg  som jag läser nästan varje dag. Där kunde man tävla om IKEA:s bakbok "Hembakat är bäst" för en tid sedan. Tävlingsuppgiften var att berätta om sitt värsta inredningsproblem i hemmet. Det var därför jag vann, tillsammans med några andra lyckliga vinnare.



Jag gillar att baka så det känns som att det blev don efter person. Den här boken har blivit prisbelönt för sin formgivning. Fotona är mycket inspirerande medan recepten är riktiga klassiker. Nu har jag lovat min man att vi ska baka Napoleonbakelser, om inte till jul så kanske till nyår.



Bakning är mycket kreativt samtidigt som resultatet förhoppningsvis ger trevliga fikastunder med familj och vänner. Mycket nöje önskar jag dig som står i färd med julbaket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar